Thursday, November 3, 2011

Lawatan PM Ke Abraj Al Janadiriah

Gambar-gambar yang sempat saya serta En Johaimi rakam sekitar lawatan PM untuk bertemu dengan jemaah-jemaah haji Malaysia di Hotel Abraj Al-Janadiriah semalam.





 

13 comments:

  1. Terima kasih , koleksi kenangan yang menarik untuk PM.

    ReplyDelete
  2. Subhanallah, Alhamdulillah, Walailahaillallah Wallahuakbar!

    semoga PM & isteri, menteri2, mrk2 yg berkenaan, tuan2/puan2 semua mendapat haji yg mabrur, InsyaAllah...

    keselesaan yg Tabung Haji sediakan adalah kurniaan Allah jua, berkat rahmat Allah kpd kerajaan yg menjadi penaung sebuah badan yg sgt besar jasa & ertinya kpd umat Islam di Malaysia. teruskanlah kerja baik tuan2. Tahniah Tabung Haji.

    ReplyDelete
  3. Tahniah Tabung Haji dan kepada PM YAB Dato' Seri Najib dan Isteri serta Menteri-menteri, semoga Allah mengurniakan Haji yang Mabrur kepada semua Jemaah yang menjadi Tetamu Allah.Walaupun tahun lepas saya dan isteri telah dijemput menjadi tetamu ALLAH untuk menunaikan Haji,masih ada ruang lagi untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada seluruh warga kerja Tabung Haji yang telah menjalankan tugas dengan begitu cemerlang dalam memberikan layanan yang terbaik kepada semua Jemaah Malaysia.Jazakallah kukhairan kathira.........Ihklas dari Haji Razman Abdullah dan Isteri(Kelantan)

    ReplyDelete
  4. alhamdullillah, semoga umat islam tetap kekal dalam kesatuan yang utuh...kekal relevan dlam apa jua dugaan dan cabaran era akhir zaman

    ReplyDelete
  5. labaik kallah humalabaikkk...

    ReplyDelete
  6. Syabas TH, tanpa TH siapalah kita...

    Jokiden, NSDK

    ReplyDelete
  7. Tabung Haji is the best. Tanpa Kerajaan yang mendokong, tabung akan dijual dan tersungkur jatuh sebagaimana terjadi kepada Yayasan Selangor.

    Moga Allah terus memelihara Kerajaan Malaysia, dan rakyatnya dari kejahatan manusia dan jin dan ndari tipu daya syaitan dan iblis

    ReplyDelete
  8. bpeliknya rosmah pakai selendang nampak jambul.. kikikikiki....alahai suami, ...jagalah isteri dan anak2mu dri api neraka...

    ReplyDelete
  9. a..a.. la.. Kak MAh ni... kok ye pun nak berjambul tengok tempatla... ni nak buat haji ooi....
    `Ya Allah, berilah petunjuk kepadanya, ampunilah dia dan kasihanilah dia.

    ReplyDelete
  10. Ya Allah

    Walaupun dia Mat Rempit, kabulkan Haji Mabrur buat Azeez dan muga dia menjadi manusia yang lebih baik.

    Teruskan usaha kemanusiaanmu Azeeeez. Aku pasti, kalau Noramfarizul masih hidup, dia mahu kamu teruskan usaha baik anda.

    ReplyDelete
  11. Gambar akhir ada Dato' Bashah, alhamdulillaaah..

    ReplyDelete
  12. hidayah itu milik Allah s.w.t..seseorang itu akan mendapat petunjuk Allah jika ia berkehendaki kepada hambanya.....semoga PM mendapat haji mabrur dan di tempatkan di kalangan orng yg soleh...amin

    ReplyDelete
  13. tabung Haji adalah satu instituisi yang berkesan untuk jemaah haji menunaikan haji ke makkah dengan persedian pasarana yang cukup memuaskan...cuma tercemar sedikit olih manusia yang tamak dan x tahu walau pun tahu hukum hakam dosa pahalanye.

    ReplyDelete